понедельник, 24 октября 2011 г.

პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

პრეზენტაბელურობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
საუკეთესო
8–9–10
კარგი
6–7
საშუალო
4–5
სუსტი
1–2–3
მეტყველება, ინტონაცის
მეტყველებს ხმამაღლა და გარკვევით, გერმანული ენისთვის დამახასიათებელი ინტონაციით
მეტყველებს გარკვევით, ზოგჯერ ვერ იცავს ინტონაციას და გამოთქმას
უჭირს მეტყველება, არა აქვს სათანადო გამოთქმა
ვერ მეტყველებს.
მსჯელობა–დასაბუთება, ახალი ტერმინოლოგიის გამოყენებით
შეუძლია ვარაუდების გამოთქმა. სრულყოფილად იყენებს მსჯელობის დროს ახალ ტერმინოლოგიებს
გამოთქვამს ვარაუდებს, სრულყოფილად ვერ იყენებს ახალ ტერმინოლოგიას.
მსჯელობა ნაწილობრივ გასაგებია, ახალ ტერმინოლოგიებს ვერ იყენებს.
 მსჯელობა  უინტერესოა.
ვიზუალური მასალის გამოყენება
იყენებს ვიზუალურ მასალას და ა.შ. იყენებს ეკრანს
შეუძლია ვიზუალური მასალის გამოყენება, უჭირს ეკრანის გამოყენება.
ცუდად იყენებს ვიზუალურ მასალას.
ვერ იყენებს ვიზუალურ მასალას.
აუდიტორიასთან მიმართვა, თვალით კონტაქტი
აუდიტორიას თავდაჯერებულად მიმართავს; ამყარებს თვალით კონტაქტს.
აუდიტორიას მიმართავს, მაგრამ ვერ ამყარებს თვალით კონტაქტს.
ნაწილობრივ ამყარებს აუდიტორიასთან ურთიერთობას და თვალით კონტაქტს.
უჭირს აუდიტორიასთან ურთიერთობა.
პრეზენტაციის დასაწყისის და დასასრულის ეფექტურობა
პრეზენტავიის დასაწყისი და დასასრული  ძალიან ფექტურია
პრეზენტაციის დასაწყისი და დასასრული საკმარისად ეფექტურია.
პრეზენტაციის დასაწყისი და დასასრული ნაწილობრივ ეფექტურია.
საერთოდ არ არის ეფექტური.
დროის ლიმიტი
კარგად იცავს დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავს დროის ლიმიტს.
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს.
უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий