შეფასების კომპონენტები
საკლასო სამუშაო;
საშინაო დავალება;
შემაჯამებელი დავალება;
საკლასო სამუშაო.
ფასდება შემდეგი ცოდნა და უნარები:
პრობლემის გააზრება;
კომუნიკაცია;
სწავლა;
თანამშრომლობა;
საზოგადოებრივ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობა;
შემოქმედებითობა;
გარემოზე პასუხისმგებლობა და ზრუნვა;
სივრცეში ორიენტირება თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა;
უნარები ფასდება შემდეგი აქტივობებით:
თემასთან დაკავშირებით დასმული კითხვებით;
დასმულ კითხვაზე გაცემული პასუხით;
განსახილველ საკითხთან დაკავშირებული მსჯელობითა და ანალიზით;
განხილული მოვლენებისა და პროცესებისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვით;
დასმული პრობლემის გადაჭრის გზის შეთავაზებით;
ჯგუფურ მუშაობაში შეტანილი წვლილით;
დისკუსიაში მონაწილეობის სიხშირით;
ახსნილი ცნებებისა და ტერმინების განმარტებებითა თუ გამოყენებით;
მოვლენებისა და პროცესების განხილვისას საკუთარი მოსაზრების დასაბუთებით;
თვალსაჩინოებების გამოყენებითა და შექმნით;
პრეზენტაციით;
დროის ლიმიტის დაცვით;
დისკუსიაში გამოთქმული მოსაზრებებითა და არგუმენტებით;
საშინაო დავალება.
ფასდება შემდეგი ცოდნა და უნარები:
პრობლემის გააზრება
ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება
კავშირებისა და მიმართებების დადგენა
კომუნიკაცია
სწავლა
თანამშრომლობა
პრობლემის გადაჭრა
შემოქმედებითობა
გარემოზე პასუხისმგებლობისა და ზრუნვა
ისტორიულ-გეოგრაფიული კვლევა
სივრცეში ორიენტირება
ისტორიული ეპოქის განცდა
თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა
კრიტიკული აზროვნება
უნარები ფასდება შემდეგი აქტივობებით:
ცნებებისა და ტერმინების განმარტებებითა თუ გამოყენებით
მოვლენებისა და პროცესების განხილვისას მოსაზრებების არგუმენტირებით
დასმულ კითხვაზე გაცემული პასუხით;
განსახილველ საკითხთან დაკავშირებული მსჯელობითა და ანალიზით;
დასმული პრობლემის გადაჭრის გზის ჩამოყალიბებით;
თვალსაჩინოებების გამოყენებითა და შექმნით;
პრეზენტაციით;
დისკუსიაში გამოთქმული მოსაზრებებითა და არგუმენტებით;
წერითი ნამუშევრის შექმნით;
შემაჯამებელი შეფასება
ფასდება შემდეგი უნარები:
კრიტიკულ პირობებში (ტესტი, საკონტროლო და სხვა) ცოდნისა და უნარ-ჩვევების გამომჟღავნება
პრობლემის გააზრება
ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება
კავშირებისა და მიმართებების დადგენა
კომუნიკაცია
ისტორიულ-გეოგრაფიული კვლევა
პრობლემის გადაჭრა
შემოქმედებითობა
სივრცეში ორიენტირება
ისტორიული ეპოქის განცდა
თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა
გარემოზე პასუხისმგებლობა და ზრუნვა
კრიტიკული აზროვნება
შემაჯამებელი დავალებების ტიპები:
საკონტროლო წერა
ტესტირება
კითხვა-პასუხი
თემა/ესე
პრეზენტაცია
პროექტი
რეფერატი
კვლევა
დისკუსია/დებატები
კონფერენცია
მოთხოვნები, რომლებსაც უნდა აკმაყოფილებდეს შემაჯამებელი დავალებები
დავალების თითოეულ ტიპს უნდა ახლდეს თავისი შეფასების ზოგადი რუბრიკა;
ზოგადი რუბრიკა უნდა დაზუსტდეს კონკრეტული დავალების პირობისა და განვლილი მასალის გათვალისწინებით;
10 ქულა უნდა გადანაწილდეს რუბრიკაში შემავალ კრიტერიუმებზე;
მითითებული უნდა იყოს საგნობრივი სტანდარტის ის შედეგები, რომელთა შეფასებასაც ემსახურება შემაჯამებელი დავალება.
საკლასო სამუშაო;
საშინაო დავალება;
შემაჯამებელი დავალება;
საკლასო სამუშაო.
ფასდება შემდეგი ცოდნა და უნარები:
პრობლემის გააზრება;
კომუნიკაცია;
სწავლა;
თანამშრომლობა;
საზოგადოებრივ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობა;
შემოქმედებითობა;
გარემოზე პასუხისმგებლობა და ზრუნვა;
სივრცეში ორიენტირება თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა;
უნარები ფასდება შემდეგი აქტივობებით:
თემასთან დაკავშირებით დასმული კითხვებით;
დასმულ კითხვაზე გაცემული პასუხით;
განსახილველ საკითხთან დაკავშირებული მსჯელობითა და ანალიზით;
განხილული მოვლენებისა და პროცესებისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვით;
დასმული პრობლემის გადაჭრის გზის შეთავაზებით;
ჯგუფურ მუშაობაში შეტანილი წვლილით;
დისკუსიაში მონაწილეობის სიხშირით;
ახსნილი ცნებებისა და ტერმინების განმარტებებითა თუ გამოყენებით;
მოვლენებისა და პროცესების განხილვისას საკუთარი მოსაზრების დასაბუთებით;
თვალსაჩინოებების გამოყენებითა და შექმნით;
პრეზენტაციით;
დროის ლიმიტის დაცვით;
დისკუსიაში გამოთქმული მოსაზრებებითა და არგუმენტებით;
საშინაო დავალება.
ფასდება შემდეგი ცოდნა და უნარები:
პრობლემის გააზრება
ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება
კავშირებისა და მიმართებების დადგენა
კომუნიკაცია
სწავლა
თანამშრომლობა
პრობლემის გადაჭრა
შემოქმედებითობა
გარემოზე პასუხისმგებლობისა და ზრუნვა
ისტორიულ-გეოგრაფიული კვლევა
სივრცეში ორიენტირება
ისტორიული ეპოქის განცდა
თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა
კრიტიკული აზროვნება
უნარები ფასდება შემდეგი აქტივობებით:
ცნებებისა და ტერმინების განმარტებებითა თუ გამოყენებით
მოვლენებისა და პროცესების განხილვისას მოსაზრებების არგუმენტირებით
დასმულ კითხვაზე გაცემული პასუხით;
განსახილველ საკითხთან დაკავშირებული მსჯელობითა და ანალიზით;
დასმული პრობლემის გადაჭრის გზის ჩამოყალიბებით;
თვალსაჩინოებების გამოყენებითა და შექმნით;
პრეზენტაციით;
დისკუსიაში გამოთქმული მოსაზრებებითა და არგუმენტებით;
წერითი ნამუშევრის შექმნით;
შემაჯამებელი შეფასება
ფასდება შემდეგი უნარები:
კრიტიკულ პირობებში (ტესტი, საკონტროლო და სხვა) ცოდნისა და უნარ-ჩვევების გამომჟღავნება
პრობლემის გააზრება
ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება
კავშირებისა და მიმართებების დადგენა
კომუნიკაცია
ისტორიულ-გეოგრაფიული კვლევა
პრობლემის გადაჭრა
შემოქმედებითობა
სივრცეში ორიენტირება
ისტორიული ეპოქის განცდა
თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა
გარემოზე პასუხისმგებლობა და ზრუნვა
კრიტიკული აზროვნება
შემაჯამებელი დავალებების ტიპები:
საკონტროლო წერა
ტესტირება
კითხვა-პასუხი
თემა/ესე
პრეზენტაცია
პროექტი
რეფერატი
კვლევა
დისკუსია/დებატები
კონფერენცია
მოთხოვნები, რომლებსაც უნდა აკმაყოფილებდეს შემაჯამებელი დავალებები
დავალების თითოეულ ტიპს უნდა ახლდეს თავისი შეფასების ზოგადი რუბრიკა;
ზოგადი რუბრიკა უნდა დაზუსტდეს კონკრეტული დავალების პირობისა და განვლილი მასალის გათვალისწინებით;
10 ქულა უნდა გადანაწილდეს რუბრიკაში შემავალ კრიტერიუმებზე;
მითითებული უნდა იყოს საგნობრივი სტანდარტის ის შედეგები, რომელთა შეფასებასაც ემსახურება შემაჯამებელი დავალება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий