понедельник, 28 ноября 2011 г.

შეფასების კომპონენტები
 

საკლასო სამუშაო;


საშინაო დავალება;


შემაჯამებელი დავალება;


საკლასო სამუშაო.
 
ფასდება შემდეგი ცოდნა და უნარები:
პრობლემის გააზრება;
კომუნიკაცია;
სწავლა;
თანამშრომლობა;
საზოგადოებრივ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობა;
შემოქმედებითობა;
გარემოზე პასუხისმგებლობა და ზრუნვა;
სივრცეში ორიენტირება თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა;

უნარები ფასდება შემდეგი აქტივობებით:

თემასთან დაკავშირებით დასმული კითხვებით;
დასმულ კითხვაზე გაცემული პასუხით;
განსახილველ საკითხთან დაკავშირებული მსჯელობითა და ანალიზით;
განხილული მოვლენებისა და პროცესებისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვით;
დასმული პრობლემის გადაჭრის გზის შეთავაზებით;
ჯგუფურ მუშაობაში შეტანილი წვლილით;
დისკუსიაში მონაწილეობის სიხშირით;
ახსნილი ცნებებისა და ტერმინების განმარტებებითა თუ გამოყენებით;
მოვლენებისა და პროცესების განხილვისას საკუთარი მოსაზრების დასაბუთებით;
თვალსაჩინოებების გამოყენებითა და შექმნით;
პრეზენტაციით;
დროის ლიმიტის დაცვით;
დისკუსიაში გამოთქმული მოსაზრებებითა და არგუმენტებით;


საშინაო დავალება.

ფასდება შემდეგი ცოდნა და უნარები:
 
პრობლემის გააზრება
ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება
კავშირებისა და მიმართებების დადგენა
კომუნიკაცია
სწავლა
თანამშრომლობა
პრობლემის გადაჭრა
შემოქმედებითობა
გარემოზე პასუხისმგებლობისა და ზრუნვა
ისტორიულ-გეოგრაფიული კვლევა
სივრცეში ორიენტირება
ისტორიული ეპოქის განცდა
თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა
კრიტიკული აზროვნება


უნარები ფასდება შემდეგი აქტივობებით:
 
ცნებებისა და ტერმინების განმარტებებითა თუ გამოყენებით
მოვლენებისა და პროცესების განხილვისას მოსაზრებების არგუმენტირებით
დასმულ კითხვაზე გაცემული პასუხით;
განსახილველ საკითხთან დაკავშირებული მსჯელობითა და ანალიზით;
დასმული პრობლემის გადაჭრის გზის ჩამოყალიბებით;
თვალსაჩინოებების გამოყენებითა და შექმნით;
პრეზენტაციით;
დისკუსიაში გამოთქმული მოსაზრებებითა და არგუმენტებით;
წერითი ნამუშევრის შექმნით;



შემაჯამებელი შეფასება

ფასდება შემდეგი უნარები:
კრიტიკულ პირობებში (ტესტი, საკონტროლო და სხვა) ცოდნისა და უნარ-ჩვევების გამომჟღავნება
პრობლემის გააზრება
ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება
კავშირებისა და მიმართებების დადგენა
კომუნიკაცია
ისტორიულ-გეოგრაფიული კვლევა
პრობლემის გადაჭრა
შემოქმედებითობა
სივრცეში ორიენტირება
ისტორიული ეპოქის განცდა
თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა
გარემოზე პასუხისმგებლობა და ზრუნვა
კრიტიკული აზროვნება


შემაჯამებელი დავალებების ტიპები:

საკონტროლო წერა
ტესტირება
კითხვა-პასუხი
თემა/ესე
პრეზენტაცია
პროექტი
რეფერატი
კვლევა
დისკუსია/დებატები
კონფერენცია




მოთხოვნები, რომლებსაც უნდა აკმაყოფილებდეს შემაჯამებელი დავალებები

დავალების თითოეულ ტიპს უნდა ახლდეს თავისი შეფასების ზოგადი რუბრიკა;
ზოგადი რუბრიკა უნდა დაზუსტდეს კონკრეტული დავალების პირობისა და განვლილი მასალის გათვალისწინებით;
10 ქულა უნდა გადანაწილდეს რუბრიკაში შემავალ კრიტერიუმებზე;
მითითებული უნდა იყოს საგნობრივი სტანდარტის ის შედეგები, რომელთა შეფასებასაც ემსახურება შემაჯამებელი დავალება.

Комментариев нет:

Отправить комментарий